Замовлення підручників 7 клас 2024 року

Замовлення підручників класу 2024 року

Замовлення підручників на 1клас 2024 року

Замовлення підручників на 6 клас 2023 року

Замовлення підручників на 1 клас 2023 року

Замовлення підручників на 5 клас

Замовлення підручників 9 клас

Замовлення підручників 4 клас

Замовлення підручників 7 клас

Протокол № 6

онлайн засідання педагогічної ради

Ясногірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

від 10. 04. 2020

Голова педагогічної ради – Боровик О.М.

Секретар педагогічної ради – Лехкобит І.Ю.

Присутні: члени педагогічної ради школи у повному складі.

Порядок денний:

1. Про результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 7 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників.

1. СЛУХАЛИ:

Ковтун М.В., яка ознайомила присутніх із переліком електронних версій оригінал-макетів підручників для 7 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників. (виступ додається).

1. ВИРІШИЛИ:

Замовити підручники для 7 класу закладів загальної середньої освіти:

1. "Історія України" підручник для 7 класу ЗЗСО ( автори Хлібовська Г.М., Наумчук О.В., Крижановський М.Є., Бурнейко І.О.)

2. "Всесвітня історія"підручник для 7 класу ЗЗСО ( автори Щупак І.Я., Бурлака О.В., Піскарьова І.О.)

3. "Інформатика"підручник для 7 класу ЗЗСО ( автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)

Голова педагогічної ради О.БОРОВИК

Секретар педагогічної ради І.ЛЕХКОБИТ

Протокол № 4

позачергового засідання педагогічної ради Ясногірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 05. 02. 2020

Голова педагогічної ради – Боровик О.М.

Секретар педагогічної ради – Лехкобит І.Ю.

Присутні: члени педагогічної ради школи у повному складі.

Порядок денний:

1. Про результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 3 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників.

1. СЛУХАЛИ:

Ковтун М.В., яка ознайомила присутніх із переліком електронних версій оригінал-макетів підручників для 3 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників. (виступ додається).

1. ВИРІШИЛИ:

Замовити підручники для 3 класів закладів загальної середньої освіти:

1. Большакова І.О., ПристінськаМ. С. Українська мова та читання.

2. Заїка А.М., Тарнавська С.С. Математика.

3. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С. Я досліджую світ.

4. Масол Л.М., Гайдамака О.В., Колотило О.М. Мистецтво.

5. Герберт Пухта, Гюнтер Гернегрос, Пітер Льюіс Джонс Англійська мова

Голова педагогічної ради О.БОРОВИК

Секретар педагогічної ради І.ЛЕХКОБИТ

Протокол № 4

засідання педагогічної ради

Ясногірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

28. 02. 2019 с. Ясногірка

Голова педагогічної ради – І.В.Абрамчук

Секретар педагогічної ради – І.Г.Царук

Присутні: члени педагогічної ради школи у повному складі.

Тема. Досвід і проблеми формування конкурентноспроможної особистості.

Порядок денний:

1. Досвід і проблеми формування конкурентноспроможної особистості.

І.Абрамчук

2. Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу.

Л.Лехкобит

3. Які ключові компетентності маємо формувати відповідно до Закону України «Про освіту» та Державного стандарту початкової, базової та загальної середньої освіти.

І.Яковець

4. Про підсумки вивчення стану навчання німецької мови, образотворчого мистецтва та профільних предметів.

Л.Лехкобит

5. Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу.

М.Ковтун

1. СЛУХАЛИ:

І.В. Абрамчук, вона зазначила, що конкурентоспроможність – соціально орієнтована система здібностей, властивостей і якостей особистості, що характеризує її потенційні можливості в досягненні успіху в навчанні, професійній та непрофесійній життєдіяльності, що визначає адекватне індивідуальне поводження в динамічно змінюваних умовах, забезпечує внутрішню впевненість у собі, гармонію з собою і навколишнім світом (виступ додається).

1. ВИРІШИЛИ:

1.Адміністрації школи спрямовувати методичну роботу на підвищення фахового й освітнього рівня вчителів, вивчення та втілення в практику кращого педагогічного досвіду з проблемної теми, збагачення досвіду педагогів школи новими прогресивними технологіями та постійне вдосконалення навичок самоосвіти.

Постійно

2.Педколективу школи:

- створювати умови для успішного навчання і самонавчання здобувачів освіти;

- формувати компетентності саморозвитку і самоосвіти учнів;

- впроваджувати інноваційні технології в роботу школи;

- розвивати в учнів якості конкурентоспроможної особистості;

- систематично здійснювати самоосвітню роботуз питань модернізації сучасного уроку, фіксуючи її результати на власних блогах, сайті школи.

Постійно

2. СЛУХАЛИ:

Л.М.Лехкобит, яка розповіла, що Нова українська школа потребує нових підходів до навчання, формування педагогічної компетентності фахівця школи. Відповідно до сучасних освітніх тенденцій високі вимоги ставляться до вчителя. Сучасний учитель повинен бути професійно-компетентним й всебічно освіченим фахівцем, здатним професійно сприймати, аналізувати і оцінювати сучасні соціально-педагогічні явища, грамотно застосовувати педагогічні технології, проявляти творчу і дослідницьку ініціативу, професійну мобільність, бути здатним до розвитку суб'єктів освітнього процессу.

Виховати компетентного творчого учня може лише компетентний і творчий вчитель. Наша робота супроводжується постійним спонуканням до творчості, жоден учитель не застосовує загальновідомі методики без свого відтінку, свого наголосу. Педагогічний колектив школи, ро­зуміючи важливість і складність про­блем, що постають перед ним, працює над удосконален­ням навчально-виховного процесу, над формуванням особистості вчителя, його педагогічної майстерності. Адже учитель – людина публічна, його фахові та загальнолюдські здібності є предметом обговорення серед колег, учнів, батьків і навіть пересічних громадян (виступ додається).

2. ВИРІШИЛИ:

1. З метою підвищення професійної компетентності педагогів упроваджувати в діяльність педагогічного колективу методики передового досвіду, зразки національної культури і традицій, досягнення психолого-педагогічної науки з огляду на загальнолюдські цінності. Постійно

3.СЛУХАЛИ:

І.А.Яковець, яка наголосила, що набуття молоддю знань, умінь і навичок, спрямоване на вдосконалення їхньої компетентності, сприяє інте-лектуальному й культурному розвитку особистості, формуванню в дітях здат-ності швидко реагувати на запити часу. Саме тому важливим є усвідомлення

самого поняття компетентності: розуміння, які саме компетентності та в який

спосіб необхідно формувати, що саме має бути результатом навчання (виступ додається).

3. ВИРІШИЛИ:

1. З метою ефективного управління якістю освіти, адміністрації школи:

1.1. Забезпечити методичний супровід впровадження концепції освіти в рамках Нової української школи

Постійно

1.2.Під час освітнього процесу у навчальному закладі формувати основні компетентності молодшого школяра.

Постійно

2. Керівникам методичних об’єднаньситематично опрацьовувати методичні рекомендації щодо впровадження інноваційних технологій в навчальний процес.

Постійно

3. Учителям:

3.1. Створювати сприятливі умови для інтелектуального, духовного, естетичного та фізичного розвитку учнів початкових класів,застосовуючи ефективні технології та методики навчання, використовуючи компетентісний та особистісно зорієнтований підходи.

Постійно

3.2. Використовувати інформаційно-комунікативні технології під час проведення уроків, позакласних заходів як засіб розвитку професійної мобільності та конкурентоспроможності в нових соціокультурних умовах.

Постійно

3.3. Використовувати здоров’язбережувальні технології в освітньому процесі.

Постійно

3.4. Здійснювати підготовку батьків першокласників до нової соціальної ролі та концепції Нової української школи.

Травень, 2019

3.5. Всім вчителям початкових класів постійно поповнювати власне портфоліо з нормативних документів для роботи в початковій школі.

Січень – вересень, 2019 року

3.6. Продовжувати використовувати та удосконалювати традиційні форми роботи в початковій школі.

Постійно

3.7.Всім вчителям продовжувати працювати над самовдосконаленням (постійно діючі курси онлайн), бо висококваліфікований вчитель – ключова фігура в якісно новій українській школі.

Постійно

4. СЛУХАЛИ:

Л.М.Лехкобит, яка проінформувала про підсумки вивчення стану викладання німецької мови.(виступ додається).

4. ВИРІШИЛИ:

4.1.Визнати позитивними надбання в роботі з обдарованими учнями вчителя німецької мови Нетецької Н.М.

4.2. Голові МО Рудківській Т.П. до 10.03.2019р. провести круглий стіл з вчителями іноземних мов школи:

- з питань організації роботи з обдарованими та здібними здобувачами освіти у МАН;

- з питань формування навичок комунікативного спілкування.

4.3.Вчителям німецької мови розробити диференційовані завдання з метою ліквідації початкового та середнього рівня знань здобувачів освіти окремих, вищезазначених класів до 15.03.2019р., належним чином при викладанні німецької мови врахувати індивідуальні особливості учнів та особливості класних колективів, співпрацювати із практичним психологом, класоводами та класними керівниками.

4.4.Зобов’язати вчителів німецької мови проводити відкриті уроки з використанням електронних засобів навчання.

Постійно.

5. СЛУХАЛИ:

Ковтун М., яка наголосила, що розпочався конкурсний відбір проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти.

6. ВИРІШИЛИ:

За результатами засідання робочої групи з числа вчителів початкових класів замовити підручники для 2 класу закладів загальної середньої освіти, яким надається гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України», що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2019 році:

1.«Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)Волощенко, О. В.;Козак, О. П.;Остапенко, Г. С.(2019)

2.«Математика» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освітиЗаїка, А. М.(2019)

3.«Українська мова та читання» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)Большакова, І. О.;Пристінська, М. С.(2019)

4.«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освітиМасол, Л. М.;Гайдамака, О. В.;Колотило, О. М.(2019)

5.«Англійська мова» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)Герберт, Пухта;Ґюнтер, Ґернґрос;Пітер, Льюіс-Джонс(2019)

Голова педагогічної ради І.АБРАМЧУК

Секретар педагогічної ради І.ЦАРУК

Кiлькiсть переглядiв: 507

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.